De netwerkbijeenkomst wordt georganiseerd door de gemeente Amsterdam. Kijk voor meer informatie en om je aan te melden op de website van de gemeente.
De netwerkbijeenkomst is een ontmoetingsplaats voor VvE’s om kennis en inspiratie op te doen hoe tot een plan van aanpak te komen. VvE’s met inmiddels (bijna) uitgevoerde verduurzamingsmaatregelen geven een presentatie over hun plan van aanpak, obstakels en ervaringen. Ook kun je, als VvE-(bestuurs)lid, reeds opgedane ervaringen uitwisselen.
Programma netwerkbijeenkomst
- 13.45 uur: Inloop met koffie & thee
- 14.00 uur: Ondersteuning VvE-aanpak gemeente Amsterdam
- 14.15 uur: VvE’s aan het woord
- 16.00 uur: Borrel om met andere VvE’s in gesprek te gaan
- 16.45 uur: Einde
Aanmelden
Er is veel animo voor netwerkbijeenkomsten van de gemeente. In verband met beperkte ruimte van de locatie is vooraf aanmelden verplicht en geldt het principe vol is vol. Aanmelden doe je op de website van de gemeente.
Artikel delen: