Op dinsdag 17 oktober organiseert het Huurders Netwerk Amsterdam de eerste van een reeks themabijeenkomsten.
Het thema van de 1e bijeenkomst is Servicekosten.
Welke kosten mag een verhuurder doorberekenen in de servicekosten en welke kosten niet? Wat is een redelijk bedrag voor bepaalde servicekosten? Voor welke datum moet de verhuurder een eindafrekening van de servicekosten sturen? Geeft deze voldoende inzicht? Hoe krijg je meer duidelijkheid over bijvoorbeeld je energieverbruik en hoe maak je bezwaar als je het niet eens bent met de eindafrekening? Deze en nog veel meer vragen komen aan de orde op de thema-bijeenkomst over Servicekosten.
Hanna Smit, consulent Jongerenhuisvesting bij !Woon en docent Recht bij de Hogeschool van Amsterdam, zal uitgebreid ingaan op wat servicekosten zijn, welke regels hiervoor gelden en wat je rechten zijn als huurder rond servicekosten.
Bekijk de uitnodiging.
Programma
19:00 | Inloop |
19:30 | Opening |
19.35 | Inleiding – Wat zijn servicekosten en welke regels gelden er voor servicekosten? |
20.00 | Deel 1 – Vragen: Wat wil je weten over servicekosten en waar loop je tegenaan? |
20.30 | PAUZE |
20.40 | Deel 2 – Actie: Wat kan het HNA voor huurders doen? |
21.30 | Sluiting en alle gelegenheid om bij een hapje en drankje na te praten |
Datum: dinsdag 17 oktober
Tijd: 19.30-21.30 (inloop vanaf 19.00 en hapje en drankje tot 22.00)
Locatie: De Roos – P.C. Hooftzaal
Adres: P.C. Hooftstraat 183 , Amsterdam
Aanmelden: kan tot vrijdag 13 oktober – 12.00 uur! Je kan je aanmelden via info@hna.nl
Toegang is gratis
Artikel delen: