Geld voor MyCastle terug krijgen? Meld je bij Camelot!

09 mei 2019

Wij spraken Allard Jaring, directeur van verhuurder Camelot. Hij is bereid alle huurders de € 202,50 terug te geven die zij betaalden voor de website MyCastle. Klein detail: ze moeten er wel zelf om vragen. Dus huur(de) je van Camelot en heb je bij het tekenen van je contract dit bedrag betaald? Vraag dat nu terug! Een voorbeeldbrief en verdere uitleg vind je hier. Woon je op dit moment in een pand van Camelot? Wijs dan je buren ook op deze mogelijkheid. Bespreek het, post een bericht in jullie app- of Facebook pagina, hang een poster op of schuif een briefje onder de deur van je buren door.

Schoonmaakkosten

Voorlopig wil Camelot nog niet de € 100 schoonmaakkosten terugbetalen die huurders moeten voldoen bij het tekenen van een contract. Tien huurders in het Amsterdamse WASA Village kregen ook op dit punt gelijk van de rechter. Deze uitspraak geldt echter niet automatisch voor andere huurders. Daar zal een nieuwe groep huurders nog eens een procedure over moeten voeren. Wordt vervolgd.

 

MyCastle refund? Ask Camelot!

We talked to Allard Jaring, Camelots Chief Operational Officer. He is willing to refund the € 202,50 tenants payed for the MyCastle website. Small detail: you will have to ask for it yourself. So if you rent(ed) from Camelot: ask for a refund. You can find a sample letter and more explanation here. Do you live in a Camelot property right now? Inform your neighbours! Tell them, post a message in your app-group or on your Facebook page or write them a note.

Cleaning costs

So far Camelot is not willing to repay the € 100 cleaning costs that tenants payed when signing a contract. The Amsterdam court decided that 10 persons in WASA Village wil get their money back. However, this does not automatically apply for others. So a new group of tenants will have to reclaim this money in court. To be continued.

Artikel delen:

!WOON